Firefox sprogpakkeproblem
Fra : Kell Larsen

Dato : 27-07-04 16:37

Fra Firefox 0.9.1 forsøger jeg at installere via
http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html
Men det virker som om linket er dødt.
Herefter downloader jeg uden problemer, men hvad skal jeg gøre for at
få vist filen under Tools Extension menuen?
I hvilket katalog skal filen puttes ind og skal der gøres noget ved
den først?
Jeg bruger XP
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Hans

Dato : 27-07-04 17:03

Kell Larsen wrote:
> [...]
> få vist filen under Tools Extension menuen?
> I hvilket katalog skal filen puttes ind og skal der gøres noget ved

Hvis du bare har downloaded den uden at installere skal du bare
dobbeltklikke på flien og køre den med Firefox. Efter du har genstartet
Firefox kan du finde den nederst i Extensions menuen, dobbeltklik på den og
sæt kryds i Anvend sprogpakke. Næste gang du starter Firefox er den så på
dansk.

Hans