IE5 til winXP
Fra : Rasmus Aagaard

Dato : 27-07-04 14:28

Er det muligt at installere IE5 på en winXP platform?

Jeg har downloadet en version fra følgende link:
http://browsers.evolt.org/download.php?/ie/32bit/5.0/ie5setup.zip

Men når jeg forsøger, at installere den for jeg først følgende meddelelse:
http://rasmusaagaard.dk/fejlmeddelelse1.gif

Når jeg svarer ja, for jeg blot en fejlmeddelelse om, at der er fundet en
nyere version, og at installationen afbrydes.

--
Rasmus Aagaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 14:39

Rasmus Aagaard skrev:

> Er det muligt at installere IE5 på en winXP platform?

Nej. Man kan ikke installere ældre IE-versioner end den platformen
er født med.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 27-07-04 15:03

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Nej. Man kan ikke installere ældre IE-versioner end den platformen
> er født med.

Man kan nu godt have flere forskellig versioner af IE kørende på sammen
maskine, også WinXP.

http://www.skyzyx.com/archives/000094.php

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Rasmus Aagaard

Dato : 27-07-04 16:01

Tue, 27 Jul 2004 16:03:17 +0200, Martin Hintzmann Andersen
<no@spam.please> skrev:

> http://www.skyzyx.com/archives/000094.php

Mange tak for linket. Det virker efter hensigten.

--
Rasmus Aagaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 20:35

Martin Hintzmann Andersen skrev:

> Man kan nu godt have flere forskellig versioner af IE kørende
> på sammen maskine, også WinXP.

Ups ja - beklager fejlinformationen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til