Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox-navigation
Fra : Jørgen

Dato : 27-07-04 12:59

Jeg er begyndt at bruge Mozilla Firefox 0.9.2 DK. Dog har jeg det
irriterende problem, at jeg ikke kan bladre tilbage eller frem.
Hvad skyldes dette?

Hilsen

Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 14:23

Jørgen skrev:

> Jeg er begyndt at bruge Mozilla Firefox 0.9.2 DK. Dog har jeg det
> irriterende problem, at jeg ikke kan bladre tilbage eller frem.

Har du installeret et nyt tema uden at genstarte (browseren, ikke
styresystemet)? Det kan resultere i den opførsel.

Generelt skal man genstarte browsere (lukke samtlige browservinduer
og åbne igen) når man har installeret en udvidelse eller et tema.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen

Dato : 27-07-04 16:12

> [...]
>
> Generelt skal man genstarte browsere (lukke samtlige browservinduer
> og åbne igen) når man har installeret en udvidelse eller et tema.

Du havde ret! Mere skulle der såmænd ikke til. Tak for rådet.

Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-07-04 09:49

Jørgen skrev:

> Du havde ret! Mere skulle der såmænd ikke til. Tak for rådet.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen