Parring/skovkat
Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-07-04 19:59

Hejsa gruppe...

Jeg skriver på vegne af nogle venner, der har en fin norsk skovkat med
stamtavle. De vil gerne have killinger på hende, så de leder efter en flot
norsk skovcharmør, der vil komme og lege med hende.
Koster det noget eller? Er der nogen her i gruppen, der har en flot hanmis
som de vil låne lidt ud?

Mvh. Nana

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 26-07-04 20:17

Hej Nana,

foreslå dine venner at se på hankattelisten på www.norskskovkat.dk - der
er lidt at vælge imellem. Det er meget forskelligt hvad en parring
koster, men der er med garanti ingen der gør det gratis.

Held og lykke!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-07-04 20:36

"Pernille og Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er lidt at vælge imellem. Det er meget forskelligt hvad en parring
> koster, men der er med garanti ingen der gør det gratis.

Hejsa...

Tak for svaret.
Jeg var lige inde og kigge, og så også nogle flotte misser. Hvad plejer det
ca at koste at låne en hankat? Jeg mener, er det 100 kr eller 1000 kr?

Mvh. Nana

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 26-07-04 20:46

Nogle tager en fast pris på 1-3.000, andre tager 500-1.000 kr. pr.
killing der kommer ud af det. Og nej, man bliver ikke rig af at holde
hankat - der er en del udgifter til at holde hankatten i form, hjemmet
rent og (nogenlunde) lugtfrit, og så er der risikoen ved at lukke
fremmede hunkatte ind i sit hjem (parringer foregår som hovedregel
hjemme hos hankatten).

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-07-04 12:08

> [...]
> rent og (nogenlunde) lugtfrit, og så er der risikoen ved at lukke
> fremmede hunkatte ind i sit hjem (parringer foregår som hovedregel

Hej
Ja, og så er der også ansvaret for hunkatten i den periode hun er på besøg.
Det er jo vigtigt at man kan stole på den hankatteejer, der skal passe på
ens hunkat under parringen.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Britta Werner

Dato : 06-08-04 15:39

Hej Nana
Mht. priser, så kan jeg oplyse dig, at vi f.eks. tager kr. 800,- pr.
levedygtige killing efter 3 uger.
Du vil sikker opdage, at prisen tit følger hankattens "status", dvs.
premieringer, titler osv.
Parringen foregår altid hos os, idet det er vigtigt, at det foregår på
hankattens territorie.

mvh
Per og Britta Werner
DK Harmakhet
Opdræt af norske skovkatte
www.harmakhet.dk

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com