Firefox til win95
Fra : Tomas Jensen

Dato : 26-07-04 13:17

Hej
Kan det lade sig gøre at få en funktionel Firefox eller lign. til en
ældre win 95 maskine?

Tomas

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-07-04 13:52

Ikke ifølge mozilla siden:
http://www.mozilla.org/products/firefox/system-requirements.html

Men som der står er det ikke de endelige krav. Du kan jo altid forsøge....

Fra : Tomas Jensen

Dato : 26-07-04 14:01

Søren Christensen wrote:
> Ikke ifølge mozilla siden:
> http://www.mozilla.org/products/firefox/system-requirements.html
>
> Men som der står er det ikke de endelige krav. Du kan jo altid forsøge....

Har set siden, men jeg spekulerede på, om der måske var en ældre
tilgængelig ver. der kunne bruges.

Tomas

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-07-04 14:04

Det tror jeg ikke. Man skal desuden helst ikke anvende ældre versioner
af mozilla (eller nogen andre browsere for den sags skyld), da de i
sagens natur ikke har rettelser til de fejl, der er opdaget i tidens løb.

Men har du prøvet med firefox 0.9.2 ? Måske det bare virker.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 26-07-04 14:04

Tomas Jensen <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> posting:

>Kan det lade sig gøre at få en funktionel Firefox eller lign. til en
>ældre win 95 maskine?

http://www.opera.com

Følgende er for Opera 7.5:
Minimumskonfiguration (uden Java):
- Ethvert system med Windows 95 el. højere
- 9 MB ledig harddiskplads (muligvis mindre ved installation fra
CD)
- 9.600 bps-modem

Ville nok anvende version 6, hvis du ikke har det store i RAM og
CPU.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Tomas Jensen

Dato : 27-07-04 21:24

Tomas Jensen wrote:
> Hej
> Kan det lade sig gøre at få en funktionel Firefox eller lign. til en
> ældre win 95 maskine?
>
> Tomas
Tak for svarene - Opera virker fint - dog ikke med Java

Tomas

Fra : Georg Hedgaard

Dato : 10-08-04 23:26

Tomas Jensen <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<4104f594$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej
> Kan det lade sig gøre at få en funktionel Firefox eller lign. til en
> ældre win 95 maskine?

Virker den nyeste da ikke?
Nu anvender jeg da selv Mozilla 1.7.2 på Win95, og jeg ville da så
tro, at Firefox så også skulle kunne køre (i sin nyeste version).

/Georg