Skærme
Fijala 3554
Grade C panel.
Fra : Didi

Dato : 25-07-04 20:34

Hej

Jeg har kig på en Winsonic 15'' TFT L155S Beige - højttalere
Der står på købssiden: Bemærk at der kan forekomme mindre mørkere områder på
skærmen pga. Grade C panel.
Skal jeg tolke det som, pris og kvalitet hører sammen, det er en skærm til
2100 kr.?

Håber der er en der kan hjælpe.

Hilsen Ditte

Fra : Hans

Dato : 25-07-04 22:03

Didi wrote:
> [...]
> områder på skærmen pga. Grade C panel.
> Skal jeg tolke det som, pris og kvalitet hører sammen, det er en

Pris og kvalitet hænger altid sammen. Man får, og har i øvrigt altid fået
hvad man betaler for, så din formodning er helt rigtig. Om så ulemperne står
mål med prisen kan du ikke afgøre, uden selv at have set hvordan skærmen
står.

Hans

Fra : Repzak

Dato : 25-07-04 22:51

> [...]

> skærmen pga. Grade C panel.
> Skal jeg tolke det som, pris og kvalitet hører sammen, det er en skærm til

Hej

Jeg har ikke hørt udtrykket før.. men jeg tror bestemt det er det jeg har på
min xerox skærm til knap 7000 kr (19") som jeg får den byttet for anden gang
i næste uge. Jeg vil ikke kunne leve med det, men specielt også når man
giver så meget mere...

http://www.angelfire.com/alt/elektronik/skarm.jpg

Hvis jeg var i dit sted ville jeg nok ofre 1000 mere og få en MAG skærm hvor
der er onsite garanti og der ikke skulle være de mærker... og så pixelfejl.

læs på www.mag.dk

Kasper