ET problem med IE
Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 25-07-04 14:10

Hejsa

Når jeg tidligere debatterede på feks feltet.dk registrede IE at det
pågældende indlæg var læst via at gøre indlæget mørkere, men igår pludselig
stoppede den med det. Jeg oplever også det samme på andre hjemmesider nu.

ER der nogen der ved hvad det skyldes? og hvad man kan gøre ved det? Jeg har
prøvet og reparere IE i kontrolpanelet/installer software.

Kan også tilføje at fejlen ikke er i Mozilla.

Jeg håber nogle kan hjælpe

MVH

Per

Fra : Anders Lund

Dato : 25-07-04 15:46

Den rigtige fotograf wrote:
> ER der nogen der ved hvad det skyldes? og hvad man kan gøre ved det? Jeg har
> prøvet og reparere IE i kontrolpanelet/installer software.

Måske er der gjort noget ved funktioner -> internet indstillinger ->
farver (i bunden).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-07-04 16:36

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> ER der nogen der ved hvad det skyldes? og hvad man kan gøre ved det? Jeg
har
> prøvet og reparere IE i kontrolpanelet/installer software.

Har du prøvet at tømme cachen ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 25-07-04 18:24

ja det har jeg gjort, endda flere gange, men sjovt nok da jeg satte min
back-up HD på, var der ikke noget problem, så man skulle tro det er IE der
er noget galt med.

Per