USB værktøj
Fra : Niller

Dato : 25-07-04 09:06

Er der en der kan fortælle mig om man kan købe værktøj til, selv at lave USB
stik og hvor man evt. kan købe det ?
vh Niels

Fra : Kell Petersen

Dato : 26-07-04 00:11

"Niller" <nielsP@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan fortælle mig om man kan købe værktøj til, selv at lave
USB
> stik og hvor man evt. kan købe det ?
> vh Niels

I en hvilken som helst velassorteret butik , som handler med EDB.
Computercity osv....
mvh Kell P

Fra : Niller

Dato : 27-07-04 08:43

Hej Kell
Kan du så ikke lige sende mig navn på butik/firma der sælger dem, for i
nordjylland kan jeg ikke finde nogen, ikke engang Danbit har dem
vh Niels

Fra : Jp J

Dato : 28-07-04 01:08

> Hej Kell
> Kan du så ikke lige sende mig navn på butik/firma der sælger dem, for i
> nordjylland kan jeg ikke finde nogen, ikke engang Danbit har dem
> vh Niels

Alternativt kan du prøve hos Farnell ( http://www.farnellinone.com/ ) eller
RS Components ( http://www.rs-components.dk/ ).

Jeg køber alt mit net-"div" hos RS.

JpJ.

Fra : Asboe

Dato : 27-07-04 17:52

Niller skrev i meddelelsen:
<cdvpls$2c3k$1@news.cybercity.dk>

>Er der en der kan fortælle mig om man kan købe værktøj til, selv at lave USB
>stik og hvor man evt. kan købe det ?

Jeg er også interesseret.
Har du fundet noget på Internettet?

--