formatering af HB
Fra : Niels Poulsen

Dato : 24-07-04 22:24

Hvordan formatere jeg en HD i et stk den er delt i 8 stykker dem vil
jeg godt sammle i et stykke på 80 mb men hvordan.

er der noget jeg kan bruge på Mac brugers CD

Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«
Hakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 24-07-04 23:30

Niels Poulsen wrote:
> [...]
>
> Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«
> Hakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Hvis du nu skrev lidt om hvilket system du kører i stedet for at bruge
gas på gl. Disney ting så var det altså lettere at hjælpe.

Lad os satse på at du kører OS X så er det "Diskværktøj/Disk Utility"
som er din ven..... marker disken og vælg "Partition" så kan du nemt få
den tilbage til et stykke. Hvis det er din "main disk" altså den disk
hvor dit system ligger så kan du gøre det fra din install/recover disk.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 25-07-04 06:03

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> den tilbage til et stykke. Hvis det er din "main disk" altså den disk
> hvor dit system ligger så kan du gøre det fra din install/recover disk.

Nu er det OS 9 mere bliver det ikke til det skal ikke gå for hurtig

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-04 09:26

Niels Poulsen <niels-fjendettepoulsen@privat.dk> wrote:

> Nu er det OS 9 mere bliver det ikke til det skal ikke gå for hurtig

gå for hurtigt ?!

/thomas

--
Thomas von Hassel
http://www.elements.dk/

Fra : Morten Lind

Dato : 25-07-04 12:25

> gå for hurtigt ?!
>
> /thomas

M.

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-07-04 00:27

In dk.edb.mac, Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> den tilbage til et stykke. Hvis det er din "main disk" altså den disk
> hvor dit system ligger så kan du gøre det fra din install/recover disk.

Vel at mærke ikke uden at slette alt indhold på den først.

SCSI port:
Inferior grade of wine, e.g. Muscatel, Ripple, Mad Dog.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-07-04 10:00

Jonas Voss wrote:

> Vel at mærke ikke uden at slette alt indhold på den først.

Jonas der har du ret, det er vigtigt, hvis man vil bevare det som er på
disken så skal man over i noget som "iPartition" eller "Volume Works" de
skulle kunne ændre din disk uden at slette indholdet.

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-07-04 10:19

> [...]

> disken så skal man over i noget som "iPartition" eller "Volume Works" de
> skulle kunne ændre din disk uden at slette indholdet.

Hey, sejt! Jeg kendte ikke iPartition, selv jeg nok vil prøve den på en
disk uden alt for nødvendig data på først. Anmeldelserne på
macupdate.com er meget blandede, men det er godt at vide værktøjet er
der hvis man skulle få brug for det en dag.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: 50% of the manual is in .pdf readme files