Mandrake V10 (Linux) ??
Fra : Jess

Dato : 24-07-04 15:11

Hejsa Ng

Jeg håber sådanne at der er nogle som kan hjælpe mig.....

Jeg har installeret Mandrake V10 (Linux) og det funger også rigtig, rigtig
godt men så har jeg puttet et Cisco Minipci trådløst netkort i maskinen.
type "MPI 350" og det kan jeg bare ikke få til at funger.... øv øv.

Det er så lykkedes mig at finde nogle driver til dette kort og jeg har også
Firmware "nedgraderet" det til version 5.0.0.3.som denne firmware funger
sammen med.

Mandrake finder også kortet men det funger ikke..

Nu er så ét af mine problemmer at jeg ikke kan finde ud af at installer den
driver som jeg har fundet på nettet. er der nogle som kan fortælle mig
hvordan jeg installer en driver på dette system således at dette trådløsenet
snart kan funger. ??

De bedste hilsner

Jess

---