? Ang. Barf igen...
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-07-04 12:31

Jeg har længe overvejet at prøve med BARF, men... Ja, det er jo lige med at
komme igang, finde billigt kød her på egnen osv.

Jeg har dog et ? som jeg er lidt i tvivl om. Det sker ikke sjældent jeg er
afsted hen over en weekend eller længere med hundene i forbindelse med
udstilling. Her har jeg så ikke mulighed for at holde maden frossen eller
opbevare den køligt. Det kunne også være i forbindelse med ferie i vores
sommerhus i Amsterdam der hverken har el eller noget...

Hvad gør man så?

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Eifelvuf

Dato : 24-07-04 12:53

"Rinnie Ilsøe" skrev d. 24-07-04 12:31 dette indlæg :
> [...]
vores
> sommerhus i Amsterdam der hverken har el eller noget...

Køber en køletaske.

Vores BAFR kød er mindst 2 dage om tø op i en køletaske (da det bliver
leveret dybfrossnt fra leverandøren).

M;.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jytte

Dato : 24-07-04 13:22

Rinnie Ilsøe wrote:
> [...]
> maden frossen eller opbevare den køligt. Det kunne også være i
> forbindelse med ferie i vores sommerhus i Amsterdam der hverken har

Vi har været afsted en uge med to hunde i forbindelse med udstilling. Vi
havde foder med til de første par dag og ellers købte vi undervejs, vi
skulle jo også selv have mad.

Man kan man købe hakket kød og kallun hos "Dus med alle" i Esbjerg tlf.
75150782, de bringer det også for et rimeligt beløb.

Hilsen
Jytte

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-07-04 13:25

> Man kan man købe hakket kød og kallun hos "Dus med alle" i Esbjerg tlf.
> 75150782, de bringer det også for et rimeligt beløb.

1000 tak for det, Jytte, så tror jeg jeg vil gi' mig i kast med det inden
for de næste par uger!

Fra : Jytte

Dato : 24-07-04 13:38

Rinnie Ilsøe wrote:

> 1000 tak for det, Jytte, så tror jeg jeg vil gi' mig i kast med det
> inden for de næste par uger!

Ja gør det, det er ikke spor svært. Jeg har købt en saftcentrifuge, den
kværner grøntsagerne. Jeg har fodret 6 hunde med rå mad også kaldet BARF i 4
mdr. Men metoden er ikke ny for mig, sådan fodrede man jo også i "gamle
dage".

Og jeg vil lige sige mine hunde er i super topform, der er virkelig gang i
dem og de er meget flotte i pelsen.

Hilsen
Jytte

Fra : Winther

Dato : 24-07-04 15:47

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> skrev i en meddelelse news:410257ed$0$191>

Og jeg vil lige sige mine hunde er i super topform, der er virkelig gang i
> dem og de er meget flotte i pelsen.

Også mine, og de bliver absolut ikke fodret med barf.......

Vh. Winther

Fra : John

Dato : 25-07-04 18:23

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse news:41024867$0$66474$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
| opbevare den køligt. Det kunne også være i forbindelse med ferie i vores
| sommerhus i Amsterdam der hverken har el eller noget...

Hej Rinnie

Har du prøvet at være inde på disse sider:

http://www.raw4dogs.dk/

Vh
John Johansen
Nethundeguiden.dk