Max. størrelse på browservinduer
Fra : anders

Dato : 24-07-04 12:29

Hej

Er der en maximum størrelse på hvor stort et browservindue kan være?

mvh
anders

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 24-07-04 16:32

> Er der en maximum størrelse på hvor stort et browservindue kan være?

Størrelsen/opløsningen på din skærm...

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 24-07-04 21:35

"Simon Moore Højer" <simonhoejer@hotmail.com> wrote:

> Størrelsen/opløsningen på din skærm...

Selv det er ikke en øvre grænse - man kan sagtens gøre et vindue
bredere/højere end skærmens opløsning. De øvre grænser er snarere
bestemt af operativsystemet.

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i Århus - gerne studierelevant, men ingen
betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/

Fra : Stig Nygaard

Dato : 24-07-04 16:01

Hej Anders

anders wrote:
> Er der en maximum størrelse på hvor stort et browservindue kan være?

Nej, men de færreste vil nok åbne et større browser-vindue end de kan
overskue det

Nvh. Stig
www.rockland.dk