Endnu en sibling
Fra : Helle Madsen

Dato : 23-07-04 18:18

Håber ikke i er allergiske over for små siblinger, for her kommer endnu et
indlæg

Endeligt er vi kommet hjem med min lille prinsesse. Hun tog hele ture fra
Hamburg i stiv arm. Har sover og hygget det meste af vejen.

Lige da vi kom hjem rendte hun og kaldte på sin mor og søskende, men Rani
adopterede hende straks og nu ligger de og putter i en hule.

Her er et gammelt billede
http://www.atlantvolden.dk/sibi/pampushka.jpg
Der kommer nye når hun er faldet lidt til og har fået ro til at sove lidt.

/mvh
Helle

Fra : Kate

Dato : 23-07-04 22:14

"Helle Madsen" <gizmotrold (nospam) @hotmail.com> wrote in

> http://www.atlantvolden.dk/sibi/pampushka.jpg

Nårhhhh. Hvor er hun charmerende

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Madsen

Dato : 24-07-04 07:34

Nu har hun boer her en nat. Hold op hvor er hun bare lækker.
Hun er så glad og mild og spinder helet iden. Hvis man går forbi hende
ligger hun sig gerne om på ryggen og spinder lystigt.

Hun er ind til videre kun i stue, køkken og gang, så hun kan lære det hele
at kende lige så stille, og for at de andre katte skal ha et fristed.
De andre er ikke helt enige med hende i at hun er guds gave til
kattebestanden, kun Rani synes hun er sød.
Hun går bare spindende videre hvis de brummer lidt af hende så finder hun
bare en der godt kan lide hende.

/Mvh
Helle med en sovende Pampushka på skødet.

Fra : dpl

Dato : 26-07-04 19:09

Hej Helle
Til lykke med den lille skønhed, hun er jo bare dejlig!

Det lyder til hun tager det i stiv arm at emigrere til Danmark, så det
skal nok gå godt. Glæder mig til at se endnu flere billeder!

Jeg håber de andre katte snart finder ud af, at hun bare er en skøn
legekammerat, selv om hun nok snart skal begynde at fræse livet af dem
*smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Madsen

Dato : 27-07-04 10:07

Hej Dorthe

Hun er simpelthen en ballademager uden lige. Har fået en søn fra min Rolex
der gik bort i sidste måned og en legekammerat til ham hjem også, sådanne
tre killinger kan bare hærge og genere et lille hjem.

Jeg vidste ikke at sibireren havde sådan en stemepragt, hvis der er noget
hun vil, så sætter hun sig og miawer og kommanderer indtil hun har fået hvad
hun vil ha. hendes selvtillid fejler ingenting, hun har kommanderet de
voksne katte væk fra min hovedpude, der skal hun sove, og de andre føjer
hende dælme.
Men hun er nu skøn. Dejlig kælen og opmærksom, men med sin egen ide om
hvordan tingene skal foregå.

/Mvh
Helle, der endnu engang skal hente Pampushka ned fra øverste hylde i
krasetræet, for hun nægter selv at kravle ned, og med den stemmepragt hun
har tror naboerne jeg mishandler små børn.