Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CompactFlash
Fra : Tommy Oksen

Dato : 06-05-01 14:50

Hej,
jeg har lige fået et Kodak DC3200 i fødselsdagsgave (mit første
digi), og er egentlig glad for det, men jeg skal naturligvis have
noget lagerplads, hvor køber jeg 32 eller 64 mb + en USB læser
bedst og billigst ?
--
Mvh. Tommy
http://www.oksen.nu/

Fra : Henrik

Dato : 06-05-01 17:50

Umiddelbart vil jeg sige http://www.prcdata.dk . De har fornuftige priser,
og jeg tror ikke du finder, hvad du leder efter billigere her til lands. Men
du kan da evt. checke priserne på www.prisindex.dk eller
http://www.edbpriser.dk/

Henrik
--

Why does a dog wag it's tail. Because a dog is smarter than it's tail. If
the tail was smarter, it would wag the dog.