Dansk filmfotograf vinder stor pris i Engl~
Fra : Casio

Dato : 06-05-01 13:59

Dansk filmfotograf vinder stor pris i England!

- Dette så jeg i Go' morgen Danmark, men er der nogen der kan huske hvad
fotografen hed, og hvad den film han vandt prisen for hed? (De viste klip
fra den i fjernsynet)

--
Casio
ICQ 33379605

Fra : Casio

Dato : 11-05-01 00:18

Det lyder nok lidt dumt, men:

Jeg har sat mit OE til at slette alle meddeleser som er mere end 30 dage
gamle. Og forleden dag havde jeg sat mit ur et år tilbage, og da jeg så
hentede meddelelserne i denne gruppe kom der ingen. Jeg har nu fundet ud af
hvorfor *lol*......

Men grunden til at jeg skriver er, at hvis der er nogen der har svaret på
denne besked, om I så ikke lige vil sende besvarelsen igen?

- Casio

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-05-01 00:26

Hej!

Casio wrote:

> Men grunden til at jeg skriver er, at hvis der er nogen der har svaret på
> denne besked, om I så ikke lige vil sende besvarelsen igen?

Der ingen svar kommet (ikke udover dette .

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

ICQ: 33584449 / 24h