nye børn
Fra : pia

Dato : 22-07-04 01:47

ja så har min egen lille mis fået børn
3 styks her i aften/nat
det gik meget godt dog kom den sidste forkert og sad fast så jeg måtte
hjælpe lidt til.
det tog sin tid.
Hun startede med at vandet gik kl 2215 og den sidste var der først da
kl var 0230.

Både mor og børn har det godt

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 22-07-04 06:02

"pia" <me@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe lidt til.
> det tog sin tid.
> Hun startede med at vandet gik kl 2215 og den sidste var der først da

Hej Pia :)

Velkommen til 3 nye mislinger og tillykke til mor-mis og dig!!
Det må være skønt at blive katte-mor....*sukker lidt misundeligt*
Held og lykke med dem!!*smil*

Mange hilsner fra
Miver og Mulles mor Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Jane

Dato : 22-07-04 08:51

pia skrev i <news:qf3uf0hlql4c9h6n37valo7lcete72ggab@4ax.com>:

> ja så har min egen lille mis fået børn

miv miv - du må altså love at nusse dem fra os!

Jane - med killingeabstinenser
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Kate

Dato : 23-07-04 22:33

pia <me@home.com> wrote in

> ja så har min egen lille mis fået børn
> 3 styks

Tillykke med familieforøgelsen.Håber både mor og børn har det godt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.