Perser fundet i Ruds-Vedby !!
Fra : Tanja Petersen

Dato : 21-07-04 22:33

Hejsa

Vi har fundet en perser i Ruds-Vedby.

Har du mistet din perser i denne by eller lige i området ???
Vi savner den ejer og ejer savner sikkert også den.

Send mig beskrivelsen af katten, og vi ser om det er den du mangler
Eks:

farve
køn
hvor længe den har været væk

Send mailen til mig på mosters(snabel-a)tdcspace.dk

Hilsner
Tanja Petersen

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 22-07-04 20:37

Øh måske et dumt spørgsmål, men har i tjekket om den evt. er øretatoveret???

Fra : Tanja Petersen

Dato : 23-07-04 13:02

Hej Linda

Jooo da den er tjekket for både øremærke og chips, den har været hos
dyrlægen og er undersøgt på kryds og tværs. Da den desværre ikke er mærket
af nogen art, har vi valgt at sætte opslag op i byen hvor den er fundet, og
diverse steder. Så vi håber på at den rette ejer melder sig.

Hilsner
Tanja

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41001757$0$14516$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...