pasning - mindst onde ?
Fra : jytte jensen

Dato : 21-07-04 19:00

Jeg vil meget gerne 5 dage til Island, og skal have min kat passet. Men
hvilken løsning er den mindst onde ?
1. Der kommer en i mit hjem 1 x dgl. som katten ikke kender.
2. jeg tager hende tværs igennem landet, så hun kan blive passet hos
nogle venner i deres hjem.
hvad fodring angår tager hun selv af en skål tørfoder. Vand skal hun
selvfølgelig have hver/hveranden dag.
Jeg er meget i vildrede, hvad synes I i gruppen ?

venlig hilsen
Jytte Jensen

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-07-04 19:27

jytte jensen wrote:
> [...]
> selvfølgelig have hver/hveranden dag.
> Jeg er meget i vildrede, hvad synes I i gruppen ?

Katte trives som regel bedst i vante omgivelser.
Har du mulighed for at have kattepasseren på besøg et par gange, inden
du tager afsted, så katten kan lære vedkommende at kende? Kattepasseren
skal helst komme mindst 1 gang om dagen og blive mindst en halv time
hver gang.
mvh Camilla

Fra : Jane

Dato : 21-07-04 23:15

jytte jensen skrev i <news:40feaf026c043@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> 1. Der kommer en i mit hjem 1 x dgl. som katten ikke kender.

Den ville min kat afgjort foretrække. Muligvis villle hun
bare surmule under sengen eller sofaen til kattesitteren
var gået igen, men trods alt hader hun at køre i bil.
Kattesitteren behøver jo ikke sidde og kæle katten, men
kan læse en bog eller bare være der i en times tid. Måske
vil katten lære ham/hende at kende med tiden.

Jane - har selv været kattesitter for katte der kendte mig
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk