Trådløst netværk falder ud
Fra : Jonny Whoooha

Dato : 21-07-04 18:21

Jeg har lige købt en trådløs router og pcmcia 108 Mbps.
Jeg har ingen problemer med at komme på nettet eller andre dele af mit
lan, men forbindelsen falder jævnligt ud, for så at forbinde igen
selvom jeg har fuld signal. Det er hammer nederen.

Jeg kører XP Home på en Dell laptop - fuld opdateret.
Topcom Skyr@cer Pro PC Card 3054
Topcom Skyr@cer Pro VBR 654 108 Mbps superG router,
der også kører dhcp.

Er der nogen der kender problemet, og evt har en ide til at løse det -
så vil jeg meget gerne høre fra Jer...

/Jonny

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-07-04 18:26

>Er der nogen der kender problemet, og evt har en ide til at løse det -
>så vil jeg meget gerne høre fra Jer...
Check om XP sparer på strømmen ved at slukke for dit PC-card i ny og
næ. Det er et flueben inde i systemoplysninger for dit PC-card.

/Jan

Fra : Jonny Whoooha

Dato : 21-07-04 21:30

Hmm - power save er slået fra som standard...
Vil lige se om der er kommet en ny driver!

/Jonny

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 22-07-04 08:12

"Jonny Whoooha" <jonez@skodudbyder.xrated.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm - power save er slået fra som standard...
> Vil lige se om der er kommet en ny driver!

Ellers prøv at slå 802.1x godkendelse fra. Jeg forsøgte desværre for mange
ting ad gangen da jeg skulle fejlsøge et trådløst netværk men det var en af
tingene.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : Jonny Whoooha

Dato : 22-07-04 18:23

>Ellers prøv at slå 802.1x godkendelse
>fra. Jeg forsøgte desværre for mange