Fiske tips for begyndere (flue)
Fra : Mobz

Dato : 21-07-04 17:55

Hej, jeg Bor 300meter fra et godt fiskested ved Mariagerfjord, jeg har lige
købt en fluestang, derfor tænkte jeg på om der var nogle fiskevideo´er på
nettet, eller en hjemmeside med fisketips... ?

Fra : ">

Dato : 21-07-04 18:48

www.lysterfiskernet.dk
www.ulnits.dk
www.123nu.dk
www.scandicangler.dk

Brug evt. www.google.com

--

Tight lines
Thomas Schreiber

Fra : ">

Dato : 22-07-04 14:50

> www.lysterfiskernet.dk
>
> Tight lines
> Thomas Schreiber
> Århus, Denmark

Der skulle have stået www.lystfiskernet.dk - ups

mvh
Thomas

Fra : Ole Mose

Dato : 22-07-04 11:07

Mobz <mobzer[fjern]@gmail.com> skrev:
>Hej, jeg Bor 300meter fra et godt
>fiskested ved Mariagerfjord, jeg har lige
> [...]

Som du selv skriver - fisketips! Dem finder du såmænd på danmarks
største og bedste forum for lystfiskere - www.fisketips.dk

Mvh

Ole