Hvilket ekkolod / fishfinder?
Fra : Jesper

Dato : 21-07-04 14:55

Hej

Jeg fisker ikke så tit, men når jeg så fisker vil jeg også gerne fange
noget. Det må da kunne hjælpe med en fishfinder af en eller anden art, hvad
kan i anbefale til under 2000 kr.??

Mvh Jesper

Fra : Anders

Dato : 22-07-04 09:00

"Jesper" <jesper@buhl.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg fisker ikke så tit, men når jeg så fisker vil jeg også gerne fange
> noget. Det må da kunne hjælpe med en fishfinder af en eller anden art,

Hej jesper. Jeg render også selv og sysler med tanken om en fishfinder.
Jeg hr fundet ud af at Hummunbird laver nogle relativt billige. Som i mine
øjne ser ok ud. Det skal dertil nævnes at jeg ingen what so ever erfaring
har med ekkolod og den slags.

Men Humminbird er faktisk billigst hvis du bestiller dem på amazon.com også
selvom dú så skal betale told af dem.

Held og lykke

Anders.

Fra : bs