Sltte links i IE's history
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-07-04 11:47

Greetings!

Hvordan sletter man stakken af links hidrørende alle aktiviteter på
feks. http://www.qxl.dk/ i IE (skriver man URL'en i adressefeltet får
man mulighed for at vælge alle de sider der tidligere har været besøgt
under pågældende URL)!?

Jeg har fundet en sikkerhedsbrist i noget web-baseret
administrationsværktøj jeg anvender og jeg bliver derfor nødt til at
rydde op efter mig (bruger en ikke-personlig ferieforbindelse).

--
Mvh.
Jesper G. Poulsen

- Ferie-news

Fra : John

Dato : 21-07-04 12:58

"Jesper G. Poulsen" <groups@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> feks. http://www.qxl.dk/ i IE (skriver man URL'en i adressefeltet får
> man mulighed for at vælge alle de sider der tidligere har været besøgt

Evt med: http://www.snapfiles.com/get/systemwiper.html

Se screenshot.

Mvh John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-07-04 11:01

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message news:<40fe5a6d$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

> Evt med: http://www.snapfiles.com/get/systemwiper.html

Jeg skal ikke ha' alt slettet. Kun det der udgør sikkerhedshullet.

Nogle forslag?

Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 22-07-04 12:08

> [...]
> feks. http://www.qxl.dk/ i IE (skriver man URL'en i adressefeltet får
> man mulighed for at vælge alle de sider der tidligere har været besøgt

Oversigt (CTRL+H).
Alle hjemmesider + undersider ligger her og der kan slettes som man
lyster.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-07-04 16:39

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message news:<2eNLc.26655$Vf.1445071@news000.worldonline.dk>

> Oversigt (CTRL+H).
> Alle hjemmesider + undersider ligger her og der kan slettes som man
> lyster.

Takker

Jesper G. Poulsen

Fra : Leony