Hukommelse på SE 630?
Fra : Mr bob

Dato : 19-07-04 19:26

syntes ikke rigtigt jeg kan finde ud af hvor meget hukommelse der er på en
SE 630??

kan nemlig ikke finde ud af om jeg skal købe denne, eller Nokia 6230! men
der er jo også en del dollers til forskel.......
og når der så ikke er udvidelses mulighed i SE630... hmm, kan ikke finde ud
af det!

¨'BOb

Fra : Mr bob

Dato : 20-07-04 10:38

anybody?

Fra : Zulu

Dato : 20-07-04 11:57

> [...]
> der er jo også en del dollers til forskel.......
> og når der så ikke er udvidelses mulighed i SE630... hmm, kan ikke finde

Kender du google?

2 mb shared. Ik' møj!

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_t630-559.php

- Væsentligt dårlige kamera i T630 - 352x288 px mod 640x480 i 6230.

- Ingen MP3-afspiller.

- Ingen EDGE/ EGPRS

Zulu

Fra : Mr bob