Drive In P&T
Fra : The Healer

Dato : 06-05-01 12:48

Hej

Er der nogen der ved om drive in P&T er lukket for bestandig ?

--
Tommy Michael Jørgensen
Tommy The Healer

Fra : FINN BECH TAABBEL

Dato : 06-05-01 14:37

Det er rigtigt at Drive in P&T, har været lukket, men jeg mener at den har
fået ny ejer, Henry's Fiskegrej, prøv at ringe til dem, tlf.. nr. 45 85 59
70

Knæk & bræk
Finn Bech Taabbel

Fra : Boysen

Dato : 07-05-01 20:59

FINN BECH TAABBEL (din tab-knap har sat sig fast) skrev
> Det er rigtigt at Drive in P&T, har været lukket, men jeg mener at den har
> fået ny ejer, Henry's Fiskegrej, prøv at ringe til dem, tlf.. nr. 45 85 59
> 70

Jeg aner ikke, hvem der har overtaget søen, men check evt. TV2´s tekst tv
(ca.) side 637.

/Michael Boysen

Fra : Christian Skands

Dato : 08-05-01 16:35

"> Jeg aner ikke, hvem der har overtaget søen, men check evt. TV2´s tekst tv
> (ca.) side 637.

Det er Henry's Fiskegrej der har overtaget, den står på tekst-tv. De havde
åbningskonkurrence for en måneds tid siden. Tjek evt. www.troutlake.dk tror
jeg nok.

--
Med lystfiskerhilsen