makrel ??
Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 19-07-04 13:46

Hej !!

Er der taget makrel ved esbjerg i år ?
Evt. fra båd ??

Michael

Fra : Poul Slot

Dato : 26-07-04 07:36

Hej Michael.

Der fanges makrel i Ho bugt i disse dage fra båd.

Mvh
Poul

Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 26-07-04 13:03

Det lyder spændende!! Er det omkring indsejlingen ?? Eller er det længere
inde mod hjerting ??

Vil prøve lykken i weekenden !

Michael

Fra : Poul Slot

Dato : 27-07-04 07:08

Det er jeg ikke klar over. Det er vel bare med at forsøge sig. Knæk og bræk.

Poul

Fra : Staal

Dato : 10-08-04 18:58

Hej

Vi har fanget dem ude ved vandstands måleren.

Staal