GPS med kort til A920/925
Fra : Thunder

Dato : 19-07-04 13:18

Er de nogen der har prøvet GPS med kort på A920?

Hermed mener jeg ikke 3's, men derimod noget lignende Tom Tom eller TUBE.

Skriv hvilke programmer I har prøvet.

Jeg er ved at samle så megen viden sammen overhovedet muligt om denne
telefon.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

---

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-07-04 15:21

"Thunder" <thunderNospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skriv hvilke programmer I har prøvet.
>
> Jeg er ved at samle så megen viden sammen overhovedet muligt om denne

http://www.wayfinder.com

Virker ihvertfald på A925. Men A920 kan jo også opgraderes til A925
software.

Venligst

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 20-07-04 18:57

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> wrote in message

> [...]
TUBE.

> http://www.wayfinder.com
>
> Virker ihvertfald på A925. Men A920 kan jo også opgraderes til A925

Har prøvet wayfinder i prøvetiden - virker fint. Efter prøvetid kan man ikke
downloade kort, men kan godt få koordinater, retning og hastighed. Så
mangler man jo kun kortet (c: (måske ikke væsentligt ?)

Dennis

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-07-04 12:37

"Dennis Nielsen" <db@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> downloade kort, men kan godt få koordinater, retning og hastighed. Så
> mangler man jo kun kortet (c: (måske ikke væsentligt ?)

Så må man jo betale, som jo er almindeligt for programmer der er prøvetid
på...

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 22-07-04 17:05

> [...]
> downloade kort, men kan godt få koordinater, retning og hastighed. Så
> mangler man jo kun kortet (c: (måske ikke væsentligt ?)

Prøvede du med den indbyggede GPS i A920/925? Jeg prøvede med den indbyggede
GPS, og jeg syntes den havde meget svært ved at få kontakt til en
GPS-statellit :-/

Vhils Morten