MMC kort til Nokia 6230??
Fra : Klaus Johansen

Dato : 19-07-04 12:05

Hej jeg har lige købt en Nokia 6230 (fed fon)
Nu skal jeg have et større mmc kort i den.
Hvilke kort kan bruges/ikke bruges?? mærke/model??
Jeg vil have et 256 eller 512mb. kort.
På Edbpriser.dk er der en der skriver at det ikke er alle kort der virker i
"Fonen"
Hvor er det biligst? nyt / brugt??

Hilsen Klaus Johansen

Fra : MigSelv

Dato : 19-07-04 12:16

Det største kort der kan komme i er max 256 MB.

Jeg ved bl.a. at SanDisk og TEC passer i telefonen

De bedste priser finder du nok på edbpriser.dk.

Har et næsten ubrugt TEC liggende på 256 MB
- Kan blive dit for 400,- + porto.

/MigSelv

Fra : Klaus Johansen

Dato : 20-07-04 06:51