Kali vil også gerne :)
Fra : MGA

Dato : 19-07-04 08:30

Ja, hun trænger også til en at lege med!

Hun er en yorkie og de hunde hun har været sammen med indtil nu er blevet
lidt trætte af hende fordi hun synes de er så store at hun bare ruller om på
ryggen når de vil lege - hun skal have en i sin egen størrelse :)
Se hende her: http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm

Vi bor i Skagen! Og vi giver kaffe og tørret tobis til rigtige venner!

Mette

Fra : shadow

Dato : 19-07-04 13:21

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Se hende her: http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm
>
> Vi bor i Skagen! Og vi giver kaffe og tørret tobis til rigtige venner!

Hej Mette
Ja nu er det snart tid til tilmelding, den 18 August er der tilmelding i
klubhuset og opstart Søndag den 22 August.
Så får Kali nogle og lege med :) men ellers kan hun da lege med min hund,
hvis det har nogen interesse :)

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : MGA

Dato : 19-07-04 14:02

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> klubhuset og opstart Søndag den 22 August.
> Så får Kali nogle og lege med :) men ellers kan hun da lege med min hund,

Jeg troede du havde en stor hund? Dem er hund ikke så vild med - hun lægger
sig bare ned på ryggen og overgiver sig med det samme =/

Bliver det ikke tirsdage der er træning - ligesom sidste hold?

Mette

Fra : shadow

Dato : 19-07-04 22:35

> [...]
> sig bare ned på ryggen og overgiver sig med det samme =/
>
> Bliver det ikke tirsdage der er træning - ligesom sidste hold?

Hej Mette
Træningen bliver om Søndagen, for nye 3 mdr's.
Jo min hund er en stor hund, men gør det noget ? hun er god til alle hunde,
vi bruger hende meget når der er en ny hund der ikke rigtig kan finde ud af
det med andre hunde, og ½ time med hende så leger de lystigt.
Din egen hund betragter sig selv som en Sct. Bernhard :)
så det skulle ikke være noget problem.

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : Leyna

Dato : 19-07-04 23:52

On Mon, 19 Jul 2004 23:35:01 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

>"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

>Jo min hund er en stor hund, men gør det noget ?

Nogle små hunde kan ikke lide store hunde og nogle små hunde _tror_ de
er kæmpestore. Havde engang en chihuahua-blanding, der troede hun var
en Rottweiler!
Hvad er det for en hund du har selv?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : shadow

Dato : 20-07-04 00:34

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hej
Jeg har såmænd en Golden retriever tæve på snart 4 år.

--
Hilsen.
Jimmy & Laika

Fra : MGA

Dato : 20-07-04 07:36

> [...]
> det med andre hunde, og ½ time med hende så leger de lystigt.
> Din egen hund betragter sig selv som en Sct. Bernhard :)

Æv - nej, naboens hund er en rigtig sød og venlig jagthund - men lige meget
hvad han finder på, så lægger hun sig bare ned på ryggen og overgiver sig -
det er der ikke meget sjov ved =/
Så lægger han sig tålmodigt ned og hun hopper op på hans hoved og gør
anstalter til at lege og når han så rejser sig, så ligger hun der
igen....*suk*....hun tror måske nok hun er dæmonernes dronning som hendes
navn siger, men hun kan ikke finde ud af at lege med store hunde =/

Nå, søndage - ja, det er sikkert fint nok, så er det bare Thomas der skal
komme med hende en gang imellem i stedet for mig, men det går vel også? Vi
er enige om at vi så vidt muligt begge tager med hver gang, men jeg går i
skole en weekend om måneden + at jeg laver et drømmekursus for FoF i
efteråret - på weekender.

Mette

PS. Da jeg havde Kali med ude på DCH for 4 uger siden synes hun at
bernasennen var den mest spændende hund derude, den var dog slet ikke
interesseret i hende - tror måske slet ikke dens øjne opfanger så små ting!
*grin*
Men der var et par små hunde og dem kunne hun godt lege lidt med. Kan være
jeg skal sætte en seddel op derude med en opfordring til at komme og lege :)

Fra : shadow

Dato : 20-07-04 12:19

> [...]
> jeg skal sætte en seddel op derude med en opfordring til at komme og lege

Hej Mette
Du kan sætte en seddel op hvis du gerne vil det, ikke noget problem.
Den jagthund du snakker om , det er nok den hønsehund han har , jeg kan ikke
huske hans navn (Birger ?)men han er hos FF's olielager ?, hvis det er ham
må du ikke samligne hans hund med min hund. Jeg vil væde mine sokker på at
din hund vil lege med min :) fordi min hund er fin til det og viser de
rigtige signaler samt det at hun opfordre til leg på den rigtige måde, det
er grunden til at vi i DCH Skagen har brugt hende meget når vi har haft en
hund der har problemer med at omgås andre hunde, jeg møder mange hunde på
mine daglige ture både små og store, og alle har villet lege med min hund.
Men det er jo op til dig Mette om du vil forsøge vi kunne jo mødes på
trænningspladsen og se det an.
Dette skal betragtes som et tilbud til dig og ikke andet.
Ellers får du jo en del hold kammerater med nær samme størelse hund når du
starter op.
--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : MGA

Dato : 20-07-04 16:53

> [...]
> Dette skal betragtes som et tilbud til dig og ikke andet.
> Ellers får du jo en del hold kammerater med nær samme størelse hund når du

Altså når du stiller det sådan op, kan jeg jo ikke sige nej!
Er det bedst at mødes på træningspladsen eller er det bedre hos dig eller
mig? Er der noget med territorie/tryghed?

Mette

Fra : shadow

Dato : 20-07-04 22:32

> [...]

> Er det bedst at mødes på træningspladsen eller er det bedre hos dig eller
> mig? Er der noget med territorie/tryghed?

Hej Mette
Det bedste ville være træningspladsen, da det er neutral grund

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : MGA

Dato : 21-07-04 05:44

> Hej Mette
> Det bedste ville være træningspladsen, da det er neutral grund
>
> --
> M.V.H
> Jimmy & Laika

Ok, jeg har gæster de næste par dage, men derefter må vi lige finde ud af
noget :)

Mette

Fra : shadow

Dato : 21-07-04 11:16

> Ok, jeg har gæster de næste par dage, men derefter må vi lige finde ud af
> noget :)
>
> Mette

Du siger bare til, det bedste for mig er imellem 11 og 14 ikke fordi jeg har
noget arbejde der skal passes :) men fordi jeg skal planlægge min dag lidt
med hensyn til helbredet, da jeg kun har 4-5 timer at gøre godt med af
gangen.
Jimmy

Fra : Ann Nielsen

Dato : 19-07-04 20:33

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote in message
> [...]

> Se hende her: http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm
>
> Vi bor i Skagen! Og vi giver kaffe og tørret tobis til rigtige venner!

Øv hvor ærgeligt... min lille vuffer bor desværre "lidt" for langt væk fra
jer :/ Men en sommerhilsen herfra Høje Taastrup, Sjælland :) Og pøj pøj med
at finde en legekammerat :)

Mvh.

Ann