missemor med killinger gives bort
Fra : pia

Dato : 18-07-04 18:44

jeg har fået en tilløbende mis for ca. en mdr. siden og nu har hun
fået killinger (15/7)og da mine egne missere ikke kan enes med hende
og det ikke lader til at der er nogle der savner hende, men ikke
nænner at køre dem til dyrlægen vil jeg her igennem håbe at der er
nogle der vil have hende og børnene.

Fra : Melanie

Dato : 18-07-04 19:18

"pia" <me@home.com> wrote in message
> [...]
> og det ikke lader til at der er nogle der savner hende, men ikke
> nænner at køre dem til dyrlægen vil jeg her igennem håbe at der er

Surt var..

Jeg kan desværre ikke hjælpe. Vi er nok herhjemme i forvejen.
Du skrev ikke hvor i landet du/de er, det vil jeg tro er godt at have med i
på folks overvejelser om overtagelse.

Ellers kan et internat vel tag dem for en tid, til de for et nyt hjem. (Den
vej fik vi vores hund.)

Held og lykke til jer

Mvh Melanie

Fra : pia

Dato : 18-07-04 20:17

On Sun, 18 Jul 2004 19:43:34 +0200, pia <me@home.com> wrote:

> [...]
>og det ikke lader til at der er nogle der savner hende, men ikke
>nænner at køre dem til dyrlægen vil jeg her igennem håbe at der er
jeg bor foresten på vestlolland

og diverse intanater her i nærheden har jeg prvet og de har ikke plads
til dem på nu værende tidspunkt

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 18-07-04 21:53

> jeg bor forresten på vestlolland
>
> og diverse intanater her i nærheden har jeg prvet og de har ikke plads
> til dem på nu værende tidspunkt

Hej :)

Har du forsøgt Inge Kattehjem i Næstved?
Der var "kun" 3 dages ventetid da jeg fandt Frida (som iøvrigt jo fik et nyt
hjem hos Anita dagen efter, så kattehjemmet kom ikke på banen alligevel)

Inges Kattehjem
Kalbyrisvej 160
4700 Næstved
Tlf. 70 20 35 50
Åbningstid: Hør telefonsvareren

-----

og Kattens Værn Maribo

Adresse: Kirstinehøjvej 4
Postnr.: 4930
By: Maribo
Tlf: 5478 2330
E-mail: maribo@kattens-vaern.dk

Telefontid:
Mandag - fredag kl. 18-19

-----
og Falsters Kattehjem
Nykøbingvej 74
4850 StubbekøbingGitte Petersen
Telefon: 54 44 15 40

E-mail: gitte-kat@mail.dk

--------

Ellers er der blandt andre:

http://www.vildkat.dk
http://www.kat.dk
http://www.sitecenter.dk/danskdyreformidling
http://www.dyrevaernet.dk/

Hvis du har mulighed for at lægge billeder af "familien" på nettet, kan jeg
varmt anbefale det, og hvis der er et bynet á la http://www.vordingborg.dk
så brug deres "forum" til at efterlyse en adoptivfamilie. Du kan evt også
prøve lokalradioen/avisen, om ikke de vil gå ind i sagen og lave en gratis
annonce for kattefamilien.

Hvis du kan uploade nogle billeder og kort beskrive situationen, så send en
mail til alle du kender og be' dem sende mailen videre, så kommer dem ret
hurtigt langt omkring, og hvem, ved, måske giver det "pote" *smil*
Hvis du ikke kan uploade til en hjemmeside så send evt. billeder og historie
til mig, så lægger jeg dem på en af mine sider :)
som jeg gjorte med "min Frida"
http://hei.homepage.dk/frida.html

Mange hilsner fra Miver og Mulles mor Heidi

http://hei.homepage.dk
http://chocolade.dk
http://høns.dk

Fra : pia

Dato : 18-07-04 23:01

Fra : Jytte

Dato : 19-07-04 15:01

Hej Pia.

Har du fundet en løsning?

Hilsen
Jytte

Fra : pia

Dato : 19-07-04 15:17

On Mon, 19 Jul 2004 16:00:43 +0200, "Jytte" <vingekatten@mail.dk>
wrote:

>Hej Pia.
>
>Har du fundet en løsning?
>
>Hilsen
>Jytte

nej det har jeg ikke desværre:(

Fra : Jytte

Dato : 19-07-04 16:09

pia wrote:

> nej det har jeg ikke desværre:(

Kan du ikke beholde dem til de er 12 uger og så få kattens værn til at tage
dem eller selv finde nye hjem til dem. Det samme skete for en familie i
jylland. Du kan læse på www.petheaven.dk på deres katteside om deres
hittemis med killinger. Du kan evt. kontakte Mette og få råd om hvordan du
kommer af med killingerne når de er gamle nok.
Jeg har set din missemor med killinger på Dyrenettet, det er en smuk kat og
dejlige killinger. Jeg håber du finder en løsning, jeg kan desværre ikke
hjælpe dig da jeg i forvejen har 6 katte.

Hilsen
Jytte

Fra : pia

Dato : 19-07-04 16:23

On Mon, 19 Jul 2004 17:08:32 +0200, "Jytte" <vingekatten@mail.dk>
wrote:

> [...]
>dejlige killinger. Jeg håber du finder en løsning, jeg kan desværre ikke
>hjælpe dig da jeg i forvejen har 6 katte.

nej desværre det kan jeg ikke og det er mit store problem.
min 2 egne kan ikke nes med hende og den ene af dem får snart selv
killinger ca. 14 dage.

Men jeg vil da lige tage et kig på den side du henviser til.

Men skulle du høre at nogle kan må de gerne henvende sig til mig på
pia_henriksen@hotmail.com

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 20-07-04 17:43

Hej Pia,

Jeg ville meget gerne hjælpe (selvom jeg har 4 katte i forvejen ;0) ) men
jeg har simpelhen ikke råd til at tage mig af dem. Vi er lige flyttet i hus
og det har taget lidt hårdt på økonomien.

Men hvad med Inges kattehjem? Kan de ikke hjælpe?

Hilsen
Tine