Semiberømte kattemennesker i Østjylland
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-07-04 14:02

Er der nogen herinde der kender nogle berømtheder (ikke nødvendigvis
verdens- eller landskendte, men bare lidt kendte) i Østjylland - som elsker
katte i alle afskygninger? Jeg skal have støvet nogle dommere op, og jeg har
efterhånden fået afslag på alle dem jeg først har forsøgt, så jeg skal have
en ny sending invitationer afsted.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Crazy Camilla

Dato : 18-07-04 16:07

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:40fa74bc$0$309$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
har
> efterhånden fået afslag på alle dem jeg først har forsøgt, så jeg skal

Tja... hvad med ham der Poul Thomsen fra "En naturlig forklaring" bor han
ikke i Østjylland et sted? Jeg kan ikke huske det.
Han er godt nok mest hunde-menneske tror jeg, men han er da kendt som
værende en dyreven.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-07-04 17:26

Crazy Camilla skrev i en meddelelse...

> [...]
> ikke i Østjylland et sted? Jeg kan ikke huske det.
> Han er godt nok mest hunde-menneske tror jeg, men han er da kendt som

Hej Camilla

Jo, Poul Thomsen bor faktisk lige udenfor Randers. Desværre er han også en
af dem der har haft en rigtig god undskyldning for at melde afbud til mit
dommerpanel. Ellers et kanon forslag

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Crazy Camilla

Dato : 18-07-04 20:06

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:40faa4af$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> af dem der har haft en rigtig god undskyldning for at melde afbud til mit

Hej.

Nå det var ikke så godt...

Der er jo også Søren Ryge Petersen, men han er vist mest kendt for at kvæle
duer og skyde heste... så måske han ikke er den helt rette...

Med venlig hilsen Camilla.