Q: Bruge telefonhukommelse på Motorola V60~
Fra : RaGNaRoK

Dato : 18-07-04 12:51

Hey brugere af dttm-gruppen...

Måske en af jer kan hjælpe mig? Jeg har lige modtaget min nye mobiltelefon
(Motorola V600) som jeg har vundet i Tiscalli's sommerkonkurrence... MEN!!!
Jeg kan kun have 10-15 beskeder på telefonen i alt - Derefter skriver den at
hukommelsen er fyldt... Med mit forbrug på en 800-1.000 sms'er om måneden er
det ikke acceptabelt - Min konklusion på dette er at den bruger
SIM-hukommelsen i stedet for telefonhukommelsen.... Mit spørgsmål til Jer
derude er så hvordan jeg ændre på dette - Der står intet om dette i
instruktionsbogen!

Svar helst på mail også da jeg er blevet arbejdsramt og derfor ikke er så
ofte hjemme foran computeren...

Venligst

Jesper

Fra : Per Jensen

Dato : 21-07-04 20:17

Hej

Prøv at gennemlæse brugsanvisningen

Fra : RaGNaRoK

Dato : 22-07-04 15:43

"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Prøv at gennemlæse brugsanvisningen

> "RaGNaRoK" <RaGNaRoK@pc.dk> skrev i en meddelelse
....SNIP...
Jer
....SNIP...

Hehe... Og du burde læse hele mit indlæg ;)

/Jesper