Grand danois!
Fra : Freedom

Dato : 18-07-04 11:30

Hej alle (hvis du er her Gitte)

Var det ikke Gitte S. Eriksen som også har grand danois? Jeg prøvede at
finde hendes hunde på hendes hjemmeside, men kunne ikke finde dem, jeg kan
kun se dine katte!

Er du her Gitte?

Iben

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-07-04 11:41

"Freedom" <nomail@nomail.dk> wrote in message
> [...]
> finde hendes hunde på hendes hjemmeside, men kunne ikke finde dem, jeg kan

Ved ikke om Gitte har en, men Birgitte www.truetrust.dk har da Møffe og han
er en Grand Danios

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Gitte

Dato : 18-07-04 12:24

> [...]
> finde hendes hunde på hendes hjemmeside, men kunne ikke finde dem, jeg kan

Hejsa

Jo, så skulle min side være oppe igen http://www.sacala.dk/ der er jo 2
dejlige grand danoiser.

mvh
Gitte

Fra : Freedom

Dato : 18-07-04 16:15

Der var de jo;))))

Tak, de er smukke, min søster tænker på at få sådan en fyr!
Iben

Fra : Gitte

Dato : 18-07-04 18:27

> Tak, de er smukke, min søster tænker på at få sådan en fyr!

Hejsa

Jamen kan kun sige vi er lykkelige for vores og kan klart anbefale stederne
vi har både Centa og Apollo fra selv om Apollo oprindeligt er fra Norge .

Har bestemt også et sted som jeg ikke kan anbefale pga. arvelig sygdom som
opdrætter var klar over var i tidligere kuld men trods det lavede
kombinationen endnu engang, hvor vi var så uheldige at få vores dengang
harlekin pige fra.
Men skulle din søster påtænke at købe sort/harlekin så send en mail privat
så skal jeg nok maile adressen + hele forløbet om det.

MVH
Gitte