Peanut søger ven
Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-07-04 15:11

Hejsa gruppe...

Findes der en chihuahua der bor tæt på Rødovre, der vil komme og lege lidt
med Peanut? Vi har have, så der er plads nok til de små putter. Peanut er
fem mdr. og er stadig herre vild med at lege, så han kunne godt bruge lidt
flere venner.
Vi kan evt også passe jeres chi, hvis i skal noget. Så kan Peanut og jeres
vuf holde pyjamashygge i sofaen.

Mvh. Nana

Fra : preben ipsen

Dato : 17-07-04 23:07

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere venner.
> Vi kan evt også passe jeres chi, hvis i skal noget. Så kan Peanut og jeres

hmmmm....blive passet af en bisse i pyjamas med nitte-halsbånd....????
sorry...kunne ikke lade være.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-07-04 17:13

"preben ipsen" <preben_spam@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> hmmmm....blive passet af en bisse i pyjamas med nitte-halsbånd....????
> [...]

Arrrrg Preben....
Jeg mente det sgu seriøst... Vi er rigtig gode hundemennesker. Peanut
kan jo ikke gøre for at hans ejere syntes at det er sjovt med nitter. LOL

Mvh. Nana

Fra : Ann K

Dato : 19-07-04 06:51

Hej Nana.
Kender intet til en Chi, men kender en lille sød blanding mellem fox terrier
og pekingeser (ja - vanvittig blanding! ) på ca 14 uger, som sikkert
gerne vil lege med en sød og venlig hvalp ...
Skal jeg forsøge at formidle kontakt???

Mvh Ann

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-07-04 14:00

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og pekingeser (ja - vanvittig blanding! ) på ca 14 uger, som sikkert
> gerne vil lege med en sød og venlig hvalp ...

Hejsa Ann...

Hvis den bor tæt på Rødovre, så må du meget gerne give dem min mail, som er:
dodo2003(snabel-a)tiscali(punktum)dk

Mvh. Nana

Fra : Ann K

Dato : 27-07-04 23:04

Hej Nana.
har først set din reply nu... undskyld
giver din mailadresse videre i morgen... lillevufferen befinder sig i
Skovlunde - men ejerne har bil

mvh Ann

Fra : Vicki

Dato : 29-07-04 07:18

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:<JraKc.25846$Vf.1319001@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> flere venner.
> Vi kan evt også passe jeres chi, hvis i skal noget. Så kan Peanut og jeres

Hej nana det med mig med balndings hunden som også er bitte lille..
jeg har prøvet og skrive til dig pr mail men det fungere ik rigtig, er
du ik sød og skrive til min mail sådan at vi kan ringes ved sammen....

Ellers et lille hint jeg arb i rødovre centerets Kvickly og jeg sidder
i kassen, jeg er den eneste med mørkelilat hår og lyse striber i så
jeg er ret nem og finde der.. også hvis det har interesse.. ellers
bare mail mig.. Vicksen@adslhome.dk

hov forresten jeg bor i skovlunde
Hilsen Vicksen / alias Vicki

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-07-04 13:04

"Vicki" <vicksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i kassen, jeg er den eneste med mørkelilat hår og lyse striber i så
> jeg er ret nem og finde der.. også hvis det har interesse.. ellers

Hej Vicki.....

Så tror jeg jeg har set dig. Hvis du har set mig, så kan du sikkert også
huske mig. Jeg ser ret underlig ud...
Jeg prøver at maile dig.

Mvh. Nana

Fra : Vicki

Dato : 04-08-04 11:27

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:<FJ5Oc.28237$Vf.1617382@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> jeres

> Hej Vicki.....
>
> Så tror jeg jeg har set dig. Hvis du har set mig, så kan du sikkert også

Nana jeg modtager ingen mail fra dig får du overhovedt nogen fra mig
af... eller har jeg msn og icq..

Msn : vicki_finderup@hotmail.com

icq 92496252

Fra : Nana Sørensen

Dato : 04-08-04 13:37

Hej Vicki...

Jeg tilføjer dig til msn nu. Min mail er for møvlebøvle, funker ikke
optimalt.

Mvh. Nana og Peanut