Den STORE lille retfærdige uretfærdighed
Fra : Chokmah

Dato : 06-05-01 11:45

Sider her hin saglige morgen og drikker morgen kaffe med min bedre halvdel
og snakken falder på broderen der i hendes fraværd har fåed surfet nogen
porn sites - hvad jo ikke lige er sådan at kamuflere - når man kender lidt
til nettet - ej heller at der er gjort noget forsøg.
men efter dette er han kronisk blevet kaldt PORNO ... og det blev vi enige
om at det var meget skægt et sted .. hvor på den Yberlieg sagde at hun på
den anden side ville være ked af at blive kaldt Porno freYa og det ville jeg
satme OGSÅ jeg ville simpelthænd blive skide sur eo ipso det er sjovt at
kalde en mand for porno - men en kvinde det er nedladende og det
ejendommelige er at det synes jeg er helt ok :)
Der er bare forskel ..lige stilling er skide godt i arbejdes situationer
dialoger osv. er det den mest kompetente der skal gøre det - der skal gøres
uanset køn religion hudfarve osv. ( inkl. seksuel overbevisning sårn da .)
anden debat.
selvføleligt er det ikke fornuftigt at man kan kalde en mand for porno og
det er ok - men en kvinde der står en nær fanme nej - ALLE andre undtaget
min familie & den Yberlieg kan man de selv kalde sig hva fan de vil uden det
ville forstyrre min natte søvn .
jeg er nu egentligt i reglen meget optaget af om tingene nu dybest set er
retfærdige har sandheden på sin side ( som jeg ser den ) men her er det ikke
vigtigt SÅDAN ER DET BARE .....MEST MED MIN EGEN * immaculatus divini
fontis urterus *

dedikeret til efter tanke til min gode ven PORNO i håb om han vil begynde
at skrive i dss - med sin søsters vid humor og kniv skarpe blik .
MvH
Bo