AsRock P4s55fx
Fra : Johnny

Dato : 17-07-04 07:26

Hej

Jeg har ovennævnte bundkort og vil gerne have opdateret min bios, som lige
nu er Ver. 1.0 (Ny Ver. 1.40)

Jeg har lavet en startdiskette og lagt de nye bios-filer over på den og
genstarter så min pc op på disketten.
Når jeg så ved A:\ skriver "flash.exe" for at flashe bios får jeg følgende
fejl: ERROR 3 - FILE DOES NOT EXIST.
Men filen er der og det er filen fra AsRock's hjemmeside jeg bruger.

Hvad kan der være galt, siden jeg får denne fejl.

--

Hilsen
Johnny Christensen

Fra : Johnny

Dato : 17-07-04 08:32

"Johnny" <sibbert7FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men filen er der og det er filen fra AsRock's hjemmeside jeg bruger.
>
> Hvad kan der være galt, siden jeg får denne fejl.

Har selv løst problemet.

Det er ikke nok kun at skrive "flash" man skal huske et mellemrum og så
filnavnet. Så virker det.

Skriv således: A:\flash, mellemrum, filnavn og trykke Enter.

Johnny