Bluetooth
Fra : Rune

Dato : 17-07-04 07:04

Hej med jer.

Findes der et program der et program som gør at jeg kan benytte min computer
til at føre telefonsamtaler via min mobiltelefon, når den er koblet op med
bluetooth. Nu kan den selv tage telefonen når der ringes, men jeg savner en
opkaldsfunktion.
Telefonen er en SE T610 og computeren er Win XP.

Er der ellers andre bud på sjove eller smarte BT programmer man må se
nærmere på?

Hilsen

RUne

Fra : Didi

Dato : 17-07-04 12:44

"Rune" <rune@runeweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Telefonen er en SE T610 og computeren er Win XP.
>
> Er der ellers andre bud på sjove eller smarte BT programmer man må se

Hej

Jeg bruger Float's Mobile Agent http://fma.sourceforge.net/, jeg har dog
ikke prøvet at ringe op via programmet, men det ser ud til at funktionen er
der.

Hilsen Ditte