Mette Christiansen f 10/2-1871 i Nyborg i ~
Fra : Jan Østergaard

Dato : 17-07-04 06:12

Hvordan finder jeg dødsdato og sted på en person?
Det drejer sig om Mette Christiansen f 10/2-1871 i Nyborg i Handbjerg,
Ringkøbing amt, hun blev 20/10-1892 gift med Thomas Thomassen f 14/3-1867 i
Tønning, Ringkøbing amt. Mette Christiansen er omtalt i bogen af Hedvig
Bensby: fem hardsyssel-familier og er efterkommer i 5. led efter Peder
Poulsen af Frøjk (F.1.4.3.2.9).
Deres førstefødte i "Nyborg" Ane Østergaard Thomassen f. 14/12-1894, de
næste børn fødtes sandsynligvis i Skive. Dog kan jeg først finde det næste
barn i Skive i 1904, så de må have været et andet sted i mellemtiden.
Ane Østergaard Thomassen flyttede 3/9-1930 til Smedegade i Horsens, Vejle
amt, hvor Mette Christiansen sandsynligvis flyttede med eller kort tid
efter, da jeg har fået at vide at Mette Christiansen døde i Horsens, men
folkeregisteret i Horsens har ingen oplysninger på hende.

Efterfølgende har jeg været på LAV og har ingen oplysninger fundet på, at
Mette Christiansen er død i Horsens.

Vil man kunne få oplysninger ved henvendelse til Skive folkeregister eller
har de de samme oplysninger som Horsens?
Hvordan kommer jeg videre?

Mvh
Jan Østergaard

---