Computeren kan ikke se sig selv på netværk~
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 17-07-04 01:17

Hejsa,

Har en Windows 2000 PC. Den kan ikke finde sig selv under "My Network
Places", men hvis jeg skriver \\PCNAVN i et Explorer vindue, så kan den fint
vise de delte filer og mapper.

Hvis jeg søger efter computere finder den efter lang tid sig selv.

Den kan også pinge min PDA som er forbundet via Bluetooth, og PDA'en kan
ligeledes gå på Internettet via PC'en, men PDA'en kan ikke se delte
ressourcer på PC'en.

Af netværkskomponenter er der udover en Bluetooth dongle et netværkskort,
der ikke er i brug, og et USB ADSL modem.

Hvad kan der være galt?

Mvh.
Jesper

--
Remove NOSPAM from e-mail address

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-07-04 10:43

"Jesper Kristensen" <jbk@NOSPAMsnaps.dk> crashed Echelon writing

> Hvad kan der være galt?

En firewall som blokerer?

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 18-07-04 00:13

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Jesper Kristensen" <jbk@NOSPAMsnaps.dk> crashed Echelon writing

> En firewall som blokerer?

Næh... har prøvet at slå den fra, men det gør ingen forskel.

/Jesper