Adgangskode til klassifikationer
Fra : Rasmus H. Jensen

Dato : 06-05-01 11:51

Hjælp mig!

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke længere kan anvende IE 5.5 som
min standard browser.
Da jeg for et par dage siden skulle bruge IE, krævede den en adgangskode for
at vise mig internetsider, som ikke har klassifikation.

Dvs. at jeg nu kun kan se Microsofts hjemmeside, som næsten er den eneste
med denne klassifikation. Skal jeg se andre sider, skal jeg skrive et
password, som jeg ikke selv kender!

Jeg ved ikke hvordan dette kvalifikationsfilter er blevet aktiveret, da vi
er mange brugere af PCen. Hvis jeg skal deaktivere denne funktion, skal jeg
have passwordet, som igen af brugerne kender noget til!

Derfor spørger jeg nu, om jeg virkelig er nødt til at formatere, for igen at
kunne anvende IE, eller om der er en mulighed for at skaffe adgangskoden
eller på anden vis deaktivere funktionen.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Rasmus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-05-01 21:37

Sun, 6 May 2001 12:51:26 +0200, skrev "Rasmus H. Jensen"
<JzR@ofir.dk>:

>Derfor spørger jeg nu, om jeg virkelig er nødt til at formatere, for igen at
>kunne anvende IE, eller om der er en mulighed for at skaffe adgangskoden
>eller på anden vis deaktivere funktionen.

Start => kør => regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\
Ratings
Slet denne.
Genstart.
Når den så beder om password, så trykker du bare enter.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.