Køb af bundkort
Fra : AHR

Dato : 16-07-04 09:30

Hej NG

Jeg har for ca. 15 måneder siden købt følgende:

/************** PC Info *****************/
Bundkort: MSI 655 Max-FISR, SiS655, Dual DDR

CPU: Pentium4, 2533MHz Socket 478 FSB533

RAM: Samsung DDR3200 ram, 512 MB M368L6423DTM-CC400
/************** ******** *****************/

Problemet er at der pludseligt forekom en fejl på bundkortet og jeg har
gennem leverandører modtages en kreditering. Jeg har nu 800 - 1400kr. til at
købe et nyt, men har ingen anelse om hvad jeg skal købe.

Det nye bundkort skal selvfølgelig passe sammen med min CPU og RAM "se
ovenstående". Yderligere skal det understøtte SATA og må meget gerne give
mig USB i front. Ved ikke om det kan lade sig gøre, men mit kabinet har USB
stik i fronten.

Håber i kan hjælpe med forslag til et godt og stabilt bundkort i ovenstående
prisklasse.

På forhånd tak
AHR

Fra : Frederik Sunne

Dato : 16-07-04 18:10

Hej AHR,

Jeg er gammel ASUS mand og holder mig kun til det fordi
det bare virker. PT har jeg et ASUS P4P800 Deluxe MBO,
med de samme RAM som dine og en P4@2.6Ghz.
Kortet har det du efterlyser og koster i omegnen af 800-900 kr,
og er desuden møgfedt!

Venlig hilsen,

Frederik

Fra : Leony

Dato : 16-07-04 22:02

"AHR" <ahr@xx.xx> skrev i en meddelelse

> Håber i kan hjælpe med forslag til et godt og stabilt bundkort i
> ovenstående prisklasse.

Ville klart gå efter et Abit med Intel chipset.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/