Peter Plys
Fra : SE

Dato : 15-07-04 20:53

Min lille søn har idag mistet sin elskede Peter Plys bamse. Det er en ca 15
cm høj "beanbag"-bamse.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe Peter Plys bamser i
hovedstadsområdet?

/se

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-07-04 21:35

SE wrote:
> Min lille søn har idag mistet sin elskede Peter Plys bamse. Det er en
> ca 15 cm høj "beanbag"-bamse.
>
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe Peter Plys bamser i
> hovedstadsområdet?

så vidt jeg husker sælger Toys'r'us en del Plys-ting

Ellers fandt jeg http://www.ammetoej.dk/shop/default.asp?ProductID=568
men er ikke helt sikker på om det er den rigtige Plys-udgave.

Henriette Døssing

Fra : SE

Dato : 15-07-04 21:47

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers fandt jeg http://www.ammetoej.dk/shop/default.asp?ProductID=568
> men er ikke helt sikker på om det er den rigtige Plys-udgave.

Jeg tror problemet er løst indtil videre (via en frelsende engel i en anden
NG), men det er rart at høre det med Toys'r'us - knægten skal jo også have
både jule- og fødselsdagsgaver *SS*

/se

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-07-04 22:09

SE wrote:
> Jeg tror problemet er løst indtil videre (via en frelsende engel i en
> anden NG), men det er rart at høre det med Toys'r'us - knægten skal
> jo også have både jule- og fødselsdagsgaver *SS*

Nu ved jeg ikke, hvor gammel din søn er, men de har sådan en sød Peter
Plys gyngehest, som kan laves om, så man kan køre rundt på den.
Jeg var lige ved at købe den, selvom min datter endnu er for lille til
at bruge sådan en.

Henriette Døssing

Fra : SE

Dato : 15-07-04 22:42

> [...]
> Plys gyngehest, som kan laves om, så man kan køre rundt på den.
> Jeg var lige ved at købe den, selvom min datter endnu er for lille til

Han er et halvt år - men han har jo fødselsdag på et tidspunkt *SS*

Tak for tippet. Må derud og kigge en dag.

/se