MMS indstillinger til N5140
Fra : René Andersen

Dato : 15-07-04 18:02

Hejsa

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Nokia 5140... Så er der bare lige
opsætningen af MMS indstillingerne..
Jeg har abb. hos orange og ringede ind til dem for at høre hvordan og
hvorledes, men det kunne han ikke hjælpe
mig med fordi den er så ny.

Nogen der kan komme med lidt info, så vil jeg blive glad..
Mvh
René

Fra : Brian Olsen

Dato : 15-07-04 18:41

"René Andersen" <tannic@NOSPAMgetnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har abb. hos orange og ringede ind til dem for at høre hvordan og
> hvorledes, men det kunne han ikke hjælpe

Brug følgende link:

<http://secure.mouse2mobile.com/clients/nokia/denmark/mms/>

Mvh
Brian Olsen

Fra : René Andersen

Dato : 15-07-04 19:21

"Brian Olsen" <penol@mailme.dk> wrote in message
> "René Andersen" <tannic@NOSPAMgetnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
5140'eren er bare ikke kommet på listen endnu
Mvh
René

Fra : BorreBoy

Dato : 15-07-04 20:31

> [...]
> hvorledes, men det kunne han ikke hjælpe
> mig med fordi den er så ny.
>
> Nogen der kan komme med lidt info, så vil jeg blive glad..

Du kunne jo prøve at lede på Oranges hjemmeside......
http://orange.dk/services/mms/hjaelp/

Fra : René Andersen

Dato : 15-07-04 21:42

> Du kunne jo prøve at lede på Oranges hjemmeside......
> http://orange.dk/services/mms/hjaelp/

hvor den så ikke står.. har også ringet til kundeservice. som heller ikke
kunne hjælpe mig..

Fra : Calle.

Dato : 15-07-04 22:18

René Andersen wrote:

> hvor den så ikke står.. har også ringet til kundeservice. som heller
> ikke kunne hjælpe mig..

http://www.nokia.dk/phones/5140/
klik på indstillinger, så popper en side op hvor man kan vælge MMS, derefter
vælges Orange som udbyder

--
Calle.

Fra : DaneX

Dato : 16-07-04 17:29

> http://www.nokia.dk/phones/5140/
> klik på indstillinger, så popper en side op hvor man kan vælge MMS,
derefter
> vælges Orange som udbyder

Har du rent faktisk selv prøvet at gøre det?
Efter man har valgt Orange som udbyder, så skal man vælge mobilen i listen
og der er 5140'eren bare ikke med ;)

Fra : Christian Catu

Dato : 16-07-04 10:01

On Thu, 15 Jul 2004 19:01:46 +0200, René Andersen wrote:

> opsætningen af MMS indstillingerne..
> Jeg har abb. hos orange og ringede ind til dem for at høre hvordan og
> hvorledes, men det kunne han ikke hjælpe
> mig med fordi den er så ny.

Bed dem om at få de manuelle indstilinger til en hvilkensomhelst anden
nokia telefon, og følg de anvisninger, så er den hjemme (du skal nok bare
lige finde de tilsvarende punkter i menuen, hvis den er lidt anderledes
der.
Kein problem

Fra : René Andersen

Dato : 17-07-04 18:00

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> wrote in message

> [...]
> nokia telefon, og følg de anvisninger, så er den hjemme (du skal nok bare
> lige finde de tilsvarende punkter i menuen, hvis den er lidt anderledes

Hvilket jeg så har prøvet.. og stadig uden held.. da jeg har nogle punkter
på min som ikke er på andre.. og visa versa
/René

Fra : Calle.

Dato : 18-07-04 08:58

René Andersen wrote:
> [...]
>
> Hvilket jeg så har prøvet.. og stadig uden held.. da jeg har nogle
> punkter på min som ikke er på andre.. og visa versa

Det gjorde jeg da med mine til TDC, da den ikke var på listen de første
dage.

--
Calle.