Klikker
Fra : Sanne

Dato : 15-07-04 08:52

Hejsa.

Jeg har en veninde der gerne vil starte til Klikkertræning.
Så, nogen der kender til et sted hvor de træner Klikker i Hobro-Ålestrup
området.??
Eller Vesthimmerland i det hele taget?

Hun havde fundet en træner der gav privat undervisning, men vedkommmende
boede desværre i Holte.
Men måske, der er sådan en træner i Jylland også ??

Mvh
Sanne

Fra : Jesper Knudsen

Dato : 15-07-04 10:19

Hejsa

Tror nok der er klikkertræning i Ålborg under DKK . Ses evt. i Dkk´s
medlemsblad Hunden for hvem man skal kontakte.

:) Louise

Fra : Sanne

Dato : 15-07-04 10:43

"Jesper Knudsen" <spamreport@spampolice.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Tror nok der er klikkertræning i Ålborg under DKK . Ses evt. i Dkk´s
> medlemsblad Hunden for hvem man skal kontakte.

Hej Louise.

Har i Hunden fundet en Anita Engberg som har noget med Klikkertræning at
gøre.
Har givet telefonnummeret videre til min veninde.
Det er ikke en hund med stamtavle hun skal have, så hun kan nok ikke være
med i DKK-træning.
Men måske denne Anita kender til andre der træner med klikker.
Tak skal du have

Sanne

Fra : Helle Jensen

Dato : 15-07-04 10:52

> [...]
> Har givet telefonnummeret videre til min veninde.
> Det er ikke en hund med stamtavle hun skal have, så hun kan nok ikke være

Hunde uden stamtavle kan godt træne i DKK, så det er intet problem. Jeg
kender godt Anita, og hun er dygtig nok.

Helle
www.helleshunde.dk

Fra : Sanne

Dato : 15-07-04 11:25

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hunde uden stamtavle kan godt træne i DKK, så det er intet problem. Jeg
> kender godt Anita, og hun er dygtig nok.
>
> Helle
> www.helleshunde.dk

Hej Helle.

Jamen, det lyder da rigtig godt så..........

Mvh
Sanne

Fra : DCH

Dato : 19-07-04 06:09

Hej Sanne

Det burde nok være til at finde nogle steder i Vesthimmerland hun kan gå
til klikkertrænning ellers ved jeg at der i Hjørring (lidt rigeligt
langt væk) er DKK der udelukkende træner med klikker - jeg selv og min
kæreste er instruktører i klikkertræning dog i DCH regi.

Håber at I finder noget ellers så gå ind
http://www.dch-hjoerring.dk/02klubben_hch/index_klubben_hch.htm her
står en Tove Johansen (DKK Kl. I) og ring til hende hun ved helt sikkert
noget om holdene i Hjørring.

Med venlig Hilsen
DCH, Mika

http://www.kandu.dk/

Fra : Sanne

Dato : 19-07-04 07:26

"DCH" <DCH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sanne
>
> Håber at I finder noget ellers så gå ind
> påhttp://www.dch-hjoerring.dk/02klubben_hch/index_klubben_hch.htm her
> står en Tove Johansen (DKK Kl. I) og ring til hende hun ved helt sikkert
> noget om holdene i Hjørring.
>
> Med venlig Hilsen
> DCH, Mika

Hej Mika.

Tak skal du have...jeg videresender dit indlæg med det samme.

mvh
Sanne