Hårknuder
Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 14-07-04 21:53

Hej kattevenner
Jeg har den dejligste main coon, med en dejlig stor skindende pels. Men jeg
opdagede så at et lille sted på halen er der er en tyk knude af hår,jeg ikke
kan få redt ud. Det gør jo ondt på den lille pusser.... så hvordan får jeg
den redt ud, på en skånsom måde ???
Malledut

Fra : Ivan Gregersen

Dato : 15-07-04 17:47

Hejsa Marlene
Jeg tror ikke du kommer uden om at skulle det store arbejde igennem
med at få pillet knuden fra hinanden med fingerne ...
Håber at den er fortrolig med at blive børstet
Hilsen Ivan + 2 dejlige main coon