Asrock og usb
Fra : Mythos

Dato : 14-07-04 21:19

Hej i gruppen

Jeg har i dag samlet en maskine med et Asrock K7S8X. Når der sidder
usb-sager i, så kan det tage op i mor 3 - 5 min før jeg er i Windows (XP Pro
sp1), piller jeg alle usb enheder fra, så er der ikke problemer.
Jeg har haft disse usb-enheder direkte i stikkene bag på kortet, og jeg har
haft dem i en usb-hub, lige meget hjælper det.
Hvad kan problemet være ?

Kim Larsen

Fra : Brian K. Hansen

Dato : 15-07-04 13:02

Køre du med usb til front?
Prøv at kikke i kontrolpanel -> System om der gult ! ved usb?