Hundepention i Toksvær
Fra : Kispus

Dato : 14-07-04 18:08

Hej !
Var der nogen af jer der så TV-Avisen i dag på DR.
vedr. hundepention i Toksvær??
John

Fra : preben ipsen

Dato : 14-07-04 18:36

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Var der nogen af jer der så TV-Avisen i dag på DR.
> vedr. hundepention i Toksvær??
> John
Næ, det så jeg desværre ikke. Var det en god eller dårlig nyhed siden den
var med?. Tv-avisen bliver jo lagt på nettet på et tidspunkt, så kan det ses
der.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Kispus

Dato : 14-07-04 19:30

"preben ipsen" <preben_spam@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var med?. Tv-avisen bliver jo lagt på nettet på et tidspunkt, så kan det

Hej Preben.
Udsendelsen gjorde indtryk af at det var SÅ billigt, kun 135,- i døgnet,
at få passet sin hund, men det fremgik ikke at det så koster yderligere
hvis hunden skal i en hundegård, og yderligere hvis der er ledsager med.
Skal hunden på en gåtur koster det ogå ekstra.
De viste også et svømmebassin til hunden, men for 2-3 år siden kostede
det 50,- for 20 minutter
Den mad de viste koster også yderligere, i det hele taget koster ALT
mere end de fortalte i TV-Avisen.
Det undrer mig, at de par gange om året der vises indslag om hundepension
så er det hver gang fra Toksvær hundepension.

Vi har nu fundet et sted hvor vi giver 160,- for 2 hunde, og de bliver
passet SÅ godt, med gåture og god mad og ikke noget ekstra penge.
Vi har "Basse" som er en blandig mellem en Shæffer og en Labrador
og så har vi "Citta" der er en ruhåret gravhund, de trives SÅ godt sammen.
Jeg prøver at finde et billed og så lægge det i gruppen "Binaer"
under overskriften: "Basse og Citta"
Vi bruger pensionen ved ferie og nytårsaften.
Hilsen John

Fra : preben ipsen

Dato : 14-07-04 20:48

> [...]
> under overskriften: "Basse og Citta"
> Vi bruger pensionen ved ferie og nytårsaften.

Ja, nu har jeg set udsendelsen på net-tv. Pasning og pleje af hunde er jo
altid et diskussions emne, for ikke at nævne priser. Jeg ville dog gerne
haft sådan en svømmepøl.....selvfølgelig til hundene
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : PiaJ

Dato : 15-07-04 09:01

Vi benytter deres pool, det koster 60 kr. for ½ time og hundene elsker det.
I forhold til hvad man giver for en biograftur, ridetime, druktur, anden
aktivitet, så synes jeg ikke det er galt. Samtidig får jeg trænet min hunds
knæ, som har fået fjernet menisk og korsbånd og derfor skal holdes i gang på
en skånsom måde.

At man så i pensionen kan tilvælge at hunden får røde pølser til middag
synes jeg er noget pjat - men for dem som normalt serverer den slags for
deres dyr er det vel ok. Personalet på stedet virker yderst kompetente og
dyrevenlige.

:Pia

Fra : Kispus

Dato : 15-07-04 09:25

"PiaJ" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> deres dyr er det vel ok. Personalet på stedet virker yderst kompetente og

Vi er helt enige, jeg syntes bare at Tv-udsendelsen gav et forkert
indtryk.
Også en god ting ved poolen er, at man kan ha 2 hunde med i den
halve time, det koster ikke ekstra.
Du har ret, personalet er meget venlige og kompetente men jeg syntes
bare at de skulle tage en pris i døgnet og så lade være med al deres
ekstra pølsepjat.
Det er jo et rigtigt lækkert sted, rent og pænt.
Mvh. John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-07-04 10:41

> [...]
> ekstra pølsepjat.
> Det er jo et rigtigt lækkert sted, rent og pænt.

Hej John

Det ville mange sikkert foretrække. Det lader sig som regel bare ikke gøre.
Alle har forskellige ønsker, og jo bedre en pension, jo flere ønsker kan
opfyldes. Derfor bliver det også mange forskellige priser. Nogle hunde får
bare et standard ophold, skal vi sige, er i forvaring, under acceptable
forhold. Andre får et ophold på luksus hotel. Altså kort og godt,
forskellen på, om en velstående borger, har sendt sin hund på ferie på
hotellet, eller det offentlige har sat din hund i pleje, fordi du er blevet
indlagt i løbet af natten.

M.V.H.....Benny..

Fra : Kispus

Dato : 15-07-04 12:29

Det lader sig som regel bare ikke gøre.
> M.V.H.....Benny..

Jo det kan det godt, vi har fundet et sted ved Haslev, pæne forhold
og der bliver gået tur med hundene og det hele virker meget
personligt.
Vi satte vores 2 hunde i pleje nytårsaften, og jeg spurgte om de
kunne høre noget knald denne aften,
(den store er helt nede i kælderen ved en lille lynkineser)
Nej sagde damen, vi sætter klassisk musik på, så de hører
intet udefra.
Og som sagt, vi betalte 160,- for 2 hunde.
----Alle tiders !!!
Hilsen John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-04 00:11

> [...]
> Nej sagde damen, vi sætter klassisk musik på, så de hører
> intet udefra.
> Og som sagt, vi betalte 160,- for 2 hunde.

Hej igen John

Ja det er da bare dejligt, når man kan finde noget sådan. Jeg har selv haft
en Schæfer, som straks vendte om og løb hjem, bare der kom lidt torden,
eller fyrværkeri. Heldigvis tager dem jeg har nu, ingen notits af den
slags. Pudsigt nok kommer min ene hund, ovre fra Haslev kanten, hvis det da
vel at mærke er Haslev ved Køge.

M.V.H.....Benny..

Fra : Broegger

Dato : 15-07-04 18:13

> Vi har nu fundet et sted hvor vi giver 160,- for 2 hunde, og de bliver

Jeg har lige haft Koda passet på et "pensionat". det kostede 60 kr/dag...
Men så skulle jeg også selv medbringe foder!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk