mms...og nokia 3200
Fra : kirk

Dato : 14-07-04 13:55

hej jeg har en nokia 3200, men ikke om jeg kan få den til at virke med
MMS......det skal her tilføjes at den er meldt til MMS ...godt nok på
Telmore...men alligevel.....!!

Er der nogle her der kan hjælpe mig ?

Ps hvis jeg sætter sim kortet i en anden tlf. er der ingen problemer

Hjælp...

Kirk

Fra : Anders Lund

Dato : 14-07-04 14:43

kirk wrote:
> hej jeg har en nokia 3200, men ikke om jeg kan få den til at virke med
> MMS......det skal her tilføjes at den er meldt til MMS ...godt nok på
> Telmore...men alligevel.....!!

Har du fået tilsendt en opsætnings-sms fra Telmore / TDC?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : kirk

Dato : 14-07-04 15:00

Hej Anders.....
Ja s´følig har jeg det
Ringede til Nokia og der sifger de at Telmore har problemer netop med Nokia
3200....
Ved telmore siger det det Modsatte....jow jow....Telmore laver ikke fejl.
Nå men jeg kan stadig ikke få skidtet til at virke på 3200....hjælp

Fra : Claus Hansen

Dato : 14-07-04 18:06

kirk wrote:
> [...]
> Ved telmore siger det det Modsatte....jow jow....Telmore laver ikke fejl.
> Nå men jeg kan stadig ikke få skidtet til at virke på 3200....hjælp

Der er netop en inde tweakup der har samme problem og hun kan heller
ikke få det til at virke så skulle du finde en løsning så post den lige
her! ;)

Fra : kirk

Dato : 14-07-04 19:00

Det skal jeg med glæde gøre.....sjovt nok er der ingen problemer med at
sende MMS til telefonen....men sende fra ..ikke tale om !
Telmore er kommet til den løsning at de siger.........INGEN KOMMENTARER, for
det er ikke deres problem, du kan bare købe en anden telefon siger
de...sikke noget pis at fyre af.
KAn nogen anbefale et andet selskab hvor man kan bruge MMS på en Nokia 3200
?

Kirk

Fra : Arne Poulsen

Dato : 16-07-04 11:24

Hejsa,

jeg har en Nokia 3200 / Telmore - Jeg sendte MMS opsætning via TDC's HP
og så kunne jeg sende og modtage MMS'er med det samme, der har aldrig
været nogen problemer :)

SS:

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 16-07-04 22:20

"kirk" <kirkDELETEDETTE@tope.dk> wrote:

> [...]
> Telmore er kommet til den løsning at de siger.........INGEN KOMMENTARER, for
> det er ikke deres problem, du kan bare købe en anden telefon siger

Se det kunne jo _måske_ være det var telefonen der var problemet?

Men derudover har vi en 3200 kørerne på Telmore her i huset, og der
virker det svjv fint nok!

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning Wangerin

Fra : Per Jensen

Dato : 21-07-04 20:53

Hej

Der er nok forskellige SW versioner i telefonerne, i den nyeste SW til 3200
er der problemer med afsendelse af MMS beskeder, Nokia har desværre ikke
nogen løsning på problemet i nu.
Man skulle tro det er programmøre fra Microsoft der har skrevet SW .
Men der kommer sikkert en ny'er SW i næremeste fremtid der retter på
problemet, så tålmodelighed du har jo købet en Nokia.