Hvordan går det med Baby/Sisse?
Fra : Jytte

Dato : 14-07-04 07:44

Hej Marianne.

Er der noget nyt om Baby/Sisse? Kan du mærke nogen forskel efter besøget af
Anette Røpke?

Hilsen
Jytte

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-07-04 08:38

Hej Jytte

Hmm vi er nok hvor vi startede, jeg fik svar på nogle
spørgsmål, men det startede bare en lavine af nye spørgsmål og jeg
er dybt splittet omkring den kat
der skulle sidde og vente på os, mine følelser "skriger"
at jeg skal finde Fnuggers ven _nu_, fornuften spørger
hvad jeg skal stille op med en til udekat, ovenikøbet en
voksen kat, i en lille lejlighed hvor det er absolut umuligt at lukke dem
ud, lige ud til Slotsherrensvej med tung trafik
hele døgnet. Jeg satte mig i gæld da jeg flyttede herind for 6 md siden, og
det er utopi at tro at jeg får mulighed for at flytte igen de næste par år,
så jeg er tilbage ved de to muligheder, enten en omplacering eller forsøget
med en killing der måske kunne blive ny "bedsteven" med Sisse.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 14-07-04 19:48

Og jeg er slet ikke blevet klar over om jeg vil gi' Doughnut en "tur" i
gyngen
Jeg har tænkt meget over det efter du var her, Marianne, men er stadig
ikke kommet frem til en konklusion. Måske jeg skulle få taget mig
sammen til at kontakte Annette Røpke, bare til en start.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-07-04 20:44

Kate skrev
<Jeg har tænkt meget over det efter du var her, Marianne, men er stadig ikke
kommet frem til en konklusion>

Næh det er ikke så nemt, er det stadig det samme med
Doughnut eller er det blevet værre ??

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 14-07-04 22:28

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> wrote in

> Doughnut eller er det blevet værre ??

Hun og Lante har deres op og nedture, men hun har slet ikke tisset
udenfor bakken siden hun tissede i sengen for et par uger siden. Måske
er det ligeså meget derfor jeg ikke er kommet videre. Og så det du har
fortalt om de mange ekstra spørgsmål sådan en seance kan rejse

Fra : AEK

Dato : 14-07-04 21:16

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kommet frem til en konklusion. Måske jeg skulle få taget mig
> sammen til at kontakte Annette Røpke, bare til en start.

Hvad er der med Doughnut ?
Der er vist gået min næse noget forbi...

/ Anya.

> Kate

---

Fra : Kate

Dato : 14-07-04 22:35

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Hvad er der med Doughnut ?
> Der er vist gået min næse noget forbi...

Ja, jeg har ikke fortalt så meget om det herinde, men Doughnut har
nogle vanskeligheder med at omgås Lante. Ikke meget store, men dog nok
til at jeg overvejer om det er rimeligt for dem begge. Hun er ret glad
for Mows, og han vil også gerne hende, som han jo gerne vil Lante.
Problemet er at Lante har "fortalt" Mows at han ikke må blive for tæt
med Doughnut. Ja, det er sådan lidt hurtigt fortalt, ikk´? Det er sådan
jeg opfatter situationen.
Samtidig er der det at hun har tisset nogle gange de forkerte steder.
Bl.a. har min sofa fået en ordentlig tur og to gange indenfor en uge
tissede hun i min seng, den ene gang om morgenen inden jeg vågnede.
Da Marianne så talte om A.R. spekulerede jeg om jeg måske skulle "ofre"
sådan en seance på Donse-pigen. Så da Marianne bor tæt på mig var det
nærliggende at invitere hende hjem til en snak om oplevelsen. Desværre
er jeg så ikke blevet klogere på om det er det jeg vil eller ej, netop
fordi Marianne jo fik tusind ekstra spørgsmål efterfølgende.
Egentligt synes jeg at jeg i bund og grund har en god flok, men hvis
Doughnut mistrives vil jeg da hellere lade hende flytte end gi' hende
et dårligt liv. Så det er sådan lidt...svært, men det ved du jo selv en
hel del om.