Gladsaxe wobler søges
Fra : NI

Dato : 14-07-04 02:52

Har netop mistet min sidste gladsaxe wobler i farverne rød / guld, 20 g, og
har forgæves forsøgt at købe en magen til i diverse fiskeriforretninger.
Nogen som har kendskab til en butik, hvor de forhandler Gladsaxe Woblere
endnu? Ved at der findes andre alternativer, men grundet vanens magt, vil
jeg meget gerne have fat i nogle nye Gladsaxe woblere. Helst i Århusområdet.
Evt.links til internetforhandlere hvor jeg kan købe nogle flere.

Mvh Niels

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 14-07-04 07:18

> [...]
Århusområdet.
> Evt.links til internetforhandlere hvor jeg kan købe nogle flere.

Prøv Petermann fishing på 86 15 33 44. Butikken ligger i hjørnearkaden (i
frisko krydset).

/Thomas

Fra : NI

Dato : 14-07-04 09:01

"Thomas Schreiber" <NOSPAMfish@iddx.net> skrev i en meddelelse
> og
> Århusområdet.

> Prøv Petermann fishing på 86 15 33 44. Butikken ligger i hjørnearkaden (i
> frisko krydset).

tak for informationen, men han havde desværre ikke kunnet skaffe dem de
seneste par år. Der er vel ikke en eller anden herinde som kan anbefale en
anden wobler som minder om Gladsaxe Wobleren.

Mvh Niels