Hvad er der galt ??
Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 13-07-04 19:09

I de sidste par uger har alle nye billeder fremstået som røde X i min
computer, nogle kan man alligevel se........ikke andre
Er det min computer der er noget galt med eller er der flere der har
problemet ?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jokerman

Dato : 13-07-04 20:56

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer, nogle kan man alligevel se........ikke andre
> Er det min computer der er noget galt med eller er der flere der har

Måske er det din Firewall der er indstillet forkert

Hilsen Jokerman

Fra : Jane

Dato : 13-07-04 22:30

Hrönn Samsonardóttir Meyer skrev i <news:40f42548092cb@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Er det min computer der er noget galt med eller er der flere der har
> problemet ?

Jeg tør værdde på du bruger Internet Explorer
så slet cachen... det er et kendt problem.

Mere info her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=r%C3%B8d+kryds&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.edb.internet.software.%2A
(den korte version: http://urlgle.com/?XJ er lidt pænere)

fut: dk.edb.internet.software.browser

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Sara

Dato : 14-07-04 03:39

On 13 Jul 2004 21:30:25 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

>Jeg tør værdde på du bruger Internet Explorer
>så slet cachen... det er et kendt problem.

Det er ikke kun et IE problem. Det sker også med Mozilla selvom cachen
bliver tømt flere gange om dagen (Hvor gang jeg lukker browseren). Det
er noget med websiden, som gør at thumbnails ikke vises i gallerierne.

Fra : Jane

Dato : 14-07-04 08:23

Sara skrev i <news:q379f0dpq6sj8orhvrp39jtcuk0kdvmv8n@4ax.com>:

> er noget med websiden, som gør at thumbnails ikke vises i gallerierne.

er det kun en webside? hvilken?

Jane
--
æbleskrog.dk